.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار شهرستان سیمرغ خبر داد :
بهره‌برداری از 22 پروژه با اعتبار 77 میلیارد ریال در هقته دولت در سیمرغ
فرماندار شهرستان سیمرغ : اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای اجرایی در هفته دولت از سوی رسانه ها و اصحاب خبر پل های ارتباطی دولت و مردم را مستحکم خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، نشست فرماندار شهرستان با اصحاب رسانه جهت تبیین برنامه های هفته دولت سال 95 شهرستان سیمرغ در فرمانداری این شهرستان برگزار شد .


در ابتدای جلسه فرج اله یداله پور ضمن خیر مقدم به خبرنگاران ، اصحاب رسانه و قلم و تشکر از زحمات و خدمات این قشر در راستای اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید به مردم ، یاد و خاطره شهدای شهرستان سیمرغ شهید احمد کشوری و شهید صمصام طور و همچنین دولتمردان شهید رجایی و شهید باهنر را گرامی داشت.

فرماندار شهرستان سیمرغ در ادامه به موضوع هفته دولت و لزوم اطلاع رسانی خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم اشاره داشت و گفت اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای اجرایی در هفته دولت از سوی رسانه ها و اصحاب خبر پل های ارتباطی دولت و مردم را مستحکم خواهد کرد .

یداله پور با بیان اینکه در هفته دولت 22 پروژه با اعتبار 77 میلیارد و 62 میلیون ریال در شهرستان سیمرغ به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت : از این تعداد 7 پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار حدود 28 میلیارد و 744 میلیون ریال شامل طرح های لاینینگ کانال های انتقال آب ، تجهیز ، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی ، 6 پروژه در حوزه برق رسانی با اعتبار 2168 میلیون ریال ، 2 پروژه در حوزه بهداشت و درمان شامل احداث مجتمع درمانی نجارکلا جدید – رکن کلا که بعد از سی سال در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی شد و در هفته دولت قابل افتتاح می باشد و افتتاح خانه بهداشت نجارکلا قدیم جمعا با اعتبار 10650 میلیون ریال ، احداث مدرسه 6 کلاسه انسیه با اعتبار 6500 میلیون ریال خواهد بود .

وی ادامه داد باتوجه به مشکل کمبود آب در حوزه آبرسانی حفر و تجهیر یک حلقه چاه آب شرب با ظرفیت 70 لیتر در ثانیه و با اعتبار 4500 میلیون ریال و همچنین 2 پروژه در حوزه روستایی آسفالت روستای نجارکلا قدیم با اعتبار 1000 میلیون ریال و 2 پروژه در حوزه عمران شهری با اعتبار 3500 میلیون ریال هفته دولت در شهرستان سیمرغ به بهره برداری خواهد رسید .

این مسئول در ادامه به کلنگ زنی 8 پروژه یا اعتبار 75 میلیارد و 796 میلیون ریال اشاره داشت که اهم آن می توان به 2 پروژه تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی ، تعریض و بهسازی راه ارتباطی سیمرغ به بهنمیر ، احداث مجتمع 5 واحدی اداری نام برد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.742 seconds.